کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد:

مسئله دفاعی و موشکی ایران جدای از برجام است/قدرت موشکی ایران باعث دیپلماسی فعال دولتمردان می‌شود

16 فروردين 1395 ساعت 8:35

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان شهرکرد گفت: امروز مسئله دفاعي و موشکي ايران اسلامي از موضوع برجام جداست و قدرتمندانه با اجراي رزمايش‌هاي نظام لرزه به اندام دشمن مي‌اندازد و روز به روز توان و آمادگي خود را ارتقاء مي‌دهد.


 به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ مهران مرادي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان شهرکرد در مصاحبه اختصاصی با بام ايران خبر اظهار کرد: امروز شاهد هستيم که به برکت خون مطهر و پاک همه شهداي انقلاب اسلامي و دوران هشت سال دفاع مقدس اقتدار نظام جمهوري اسلامي به اوج خودش در ابعاد مختلف بويژه توان موشکي خود رسيده است.

وي بيان داشت: اگر امروز آمريکا و 6 کشور مطرح حوزه اقتصاد سال‌ها و ماه‌ها با ايران اسلامي پاي ميز مذاکره مي‌نشینند و ايران هسته‌اي را به رسميت مي‌شناسند، همه به واسطه قدرت معنوي همراه با قدرت و توان نظامي بخصوص توان موشکي ما است.

سرهنگ مرادي با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري (مدظله العالي) که فرمودند: "نمايش موشک‌های پيشرفته و دقيق سپاه پاسداران موجب خرسندي ملت‌هایی بوده که از آمريکا و رژيم صهيونيستي دل‌شان خون است اما کاري از دست‌شان بر نمي‌آيد اذعان داشت: امروز آمريکا پي به قدرت موشکي ما برده و مي‌خواهد آن را تحريم کند.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان شهرکرد گفت: امروز به برکت خون شهدا و هدايت‌هاي حکيمانه رهبر معظم انقلاب نيروهاي مسلح ما در آمادگي کامل بسر مي‌برند و اين توان و آمادگي بخصوص توان موشکي به همراه معنويت سربازان آماده به رکاب ولايت است که ديپلماسي دولت مردان را پشتيباني و قدرتمند مي‌کند.

سرهنگ مرادي ادامه داد: دشمنان بايد از اين خواب و توهم بيرون بيايند که روزي مي‌توانند از طريق تحريم‌ها و فضاسازي‌ها جمهوري اسلامي را پاي ميز مذاکره بکشانند.

وي خاطرنشان کرد: امروز مسئله دفاعي و موشکي ايران اسلامي از موضوع برجام جداست و قدرتمندانه با اجراي رزمايش‌هاي نظام لرزه به اندام دشمن مي‌اندازد و روز به روز توان و آمادگي خود را ارتقاء مي‌دهد.

سرهنگ مرادي افزود: بواسطه اين قدرت موشکي دولت‌مردان مي‌توانند يک ديپلماسي فعال و انقلابي داشته باشند.

وي تاکيد کرد: همانطور که مقام معظم رهبري اشاره فرمودند: علاوه‌بر گفتگو و مذاکره انقلاب نياز به توان نظامي دارد و روزگار، روزگار همه چيز است- هم مذاکره و هم موشک.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 28069

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28069/مسئله-دفاعی-موشکی-ایران-جدای-برجام-قدرت-باعث-دیپلماسی-فعال-دولتمردان-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir